czwartek, 1 marca 2012

Witajcie!


Stało się. Zaczynam pisać bloga. Uważam, że jest to najwłaściwszy sposób na dotarcie do ludzi z ciekawymi, ściśle określonymi treściami. Mam już dość fejsbukowej tablicy zajebanej od góry do dołu chorymi obrazkami z debilnych fotoblogów, milionem krótkich, nic nieznaczących wpisów o obecnym stanie uczuć bliżej nie znanych mi ludzi (moja wina. Przecież zapraszam tych co chcę), reklam, zapowiedzi imprez i tym podobnego bałaganu, który zlepia się w jedną bezwartościową papkę. Grzebiąc w tym szajsie tylko przy okazji ogląda mnie wielkie oko Marka Zuckerberga, które gromadzi informację na temat tego co "lubię", gdzie przebywam, z kim się zadaję, czym się interesuję i na pewno nie sprzedaje tych informacji korporacjom, które władają światem. 


No dobra. Napisałem już, że nie lubię fejsboga (mimo to jestem uzależniony, co świadczy o mojej głęboko zakorzenionej hipokryzji) i że jest mi źle. Koniec płakania. Trzeba działać. 
Postanowiłem stworzyć pewien ruch (nie, nie Palikota), społeczność, miejsce. Nazwałem ten twór Sinus Academy i napisałem o nim kilka zdań jakiś tydzień temu. Oto one:

"Sinus Academy to projekt mający na celu zbudowanie społeczności ludzi zainteresowanych zagadnieniem  produkcji muzyki elektronicznej. Autorzy projektu wierzą, że doskonalenie umiejętności z zakresu “tworzenia muzyki” przy użyciu komputera to zajęcie, które w pewien sposób łączy, zrzesza a nawet scala ludzi...
Rozwój każdego z nas w tej dziedzinie jest procesem osobistym. Każdy w zaciszu własnego domu ( lub studia ) stara się dowiadywać nowych rzeczy, eksperymentować we własnym tempie, odpowiadać własnym potrzebą...

My, pokazujemy Wam również, że nagrywanie, tworzenie remixów czy własnych produkcji to doskonały sposób na spędzanie wolnego czasu i dobrą zabawę ( dużo lepszy niż oglądanie gówien w TV bądź organizowanie YouTube party ).
Sinus Academy to również niedzielna audycja w internetowym radiu SubCity.pl w, której wysłuchacie garści świeżych produkcji z rodzimego rynku, podsłuchacie co mają do powiedzenia nasi goście z branży a po za tym uświadczycie jednej z najbardziej nieszablonowych audycji radiowych w Polsce! 


Jesteśmy również platformą promującą polskich artystów zajmujących się muzyką elektroniczną a w szczególności basową. Bardzo zależy nam na tym abyście dzielili się z nami swoimi kawałkami, dj setami, zdjęciami z imprez na których gracie, filmami. Dzięki temu wasza twórczość dotrze do większej ilości osób!
 
Sinus Academy daje Wam również możliwość poznania znanych, doświadczonych producentów, ich technik, osobistego sposobu pracy i oczywiście zasypania ich gradem pytań!
Na naszym blogu będziemy raczyć Was ciekawymi tutorialami, wywiadami z producentami, technikami oraz newsami ze świata produkcji muzyki. Będziemy również liczyć na aktywność z Waszej strony. Podsyłajcie swoje projekty, utwory, filmiki, tutoriale, liveacty oraz wszystko czym chcecie się podzielić z innymi producentami!
Kto wie czy w przyszłości, wspólnie nie stworzymy nowej jakości w muzyce elektronicznej poprzez wymienianie się wiedzą na okrągło ? Sinus Academy tworzymy razem!


Peace!"


Nieźle, co?


Jako, że jest to pierwszy wpis na tym blogu proszę o wsparcie w postaci udostępniania go swoim znajomym (lecz tylko gdy wam się spodoba!) przy pomocy wszelkich dostępnych narzędzi... nawet zbrukanego na wstępie fejboga. 


Podpisuje się pod tym postem pseudonimem artystycznym. 


Fallout.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz